VEEL GESTELDE VRAGEN
BESTELLEN
> Het product is uitverkocht, komt deze nog terug op jullie website?
Is jouw B1 Fashion item uitverkocht en wil je weten wanneer en of deze nog terug op voorraad komt? We zijn altijd druk bezig om de populaire items weer op voorraad te krijgen. Het is voor ons altijd een verrassing óf en wanneer dit lukt. Daarom kunnen wij helaas geen antwoord geven op vragen over de voorraad.
Houd onze website, social media en nieuwsbrief goed in de gaten daar posten wij het laatse nieuws.
Tip: schrijf je hier direct in voor onze nieuwsbrief!
> Hoe plaats ik een bestelling?
Het bestel proces is heel simpel! Kies jouw favoriete B1 Fashion item, kies daarna de juiste maat en klik vervolgens op ‘in shopping bag’.
Het product wordt nu in je winkelwagentje geplaatst. Is je winkelwagentje helemaal naar wens dan kan je nu klikken op ‘maak je bestelling definitief’. Volg alle stappen om je bestelling af te ronden. Nadat je bestelling is betaald ontvang je een bevestigingsmail. Als je op werkdagen voor 16:00 uur besteld, versturen wij het dezelfde dag!
Klik voor een uitgebreide uitleg dan onderaan de pagina op BESTELLEN.
VERZENDEN
> Binnen welk termijn wordt een bestelling geleverd?
Bestellingen worden binnen 5 werkdagen geleverd.
Wij versturen bestellingen via PostNL. Je hebt zelf de mogelijkheid om te kiezen voor een standaard of aangetekende verzending. Bij een aangetekende verzending wordt de inhoud van je bestelling verzekerd tot het moment dat deze bij jou is aangekomen. Voor ontvangst van aangetekende verzendingen is een handtekening vereist. Wanneer je een andere ontvanger selecteert voor de bestelling (bijvoorbeeld voor een cadeautje) dan wordt een handtekening van de ontvanger gezien als bewijs van aflevering.
> Wat zijn de verzendkosten?
Voor het verzendklaar maken, controleren en het afleveren van de bestelling betaal je een bijdrage per bestelling. Bij iedere bestelling onder de €100,- wordt een verzendbijdrage van €5,25 doorberekend. Bij iedere bestelling boven de €100,- is de verzending gratis. Mocht je meerdere bestelling plaatsen op dezelfde dag, dan is het niet mogelijk om deze bestellingen samen te versturen. Voor beide bestellingen worden apart verzendkosten in rekening gebracht. Eventuele kosten voor het retourneren zijn altijd voor rekening van de koper.
> Waar blijft mijn bestelling?
– Begint je nummer met 3S? Klik dan op het tracking-nummer om je bestelling te volgen.
– Begint je nummer met BUS? Dan is deze met brievenbuspost verzonden en is deze helaas niet te traceren.
Heb je nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen, stuur dan een mail naar webshop@b1fashion.nl. Wij zullen het dan zo snel mogelijk voor je nakijken.
> Naar welke landen verstuurd B1 Fashion?
Wij versturen wereldwijd. De verzendkosten naar het buitenland worden automatisch doorberekend.
RETOURNEREN
> Hoe kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?
Wil je een item omruilen, omdat de kleur of maat niet goed is? Geen probleem. Volg onze normale retourprocedure, maar geef op de pakbon of op een apart bijgesloten briefje aan welke maat of kleur je wilt ontvangen. Houd er rekening mee dat artikelen snel uitverkocht raken en het dus niet altijd meer mogelijk is om je item te ruilen. Indien dit het geval is nemen wij contact met je op.
> Mijn artikel is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet, wat moet ik doen?
Stuur een email binnen 7 dagen na ontvangst naar webshop@b1fashion.nl.
Wanneer je iets kapot of beschadigd ontvangt willen wij hier uiterlijk 7 dagen na leverdatum van op de hoogte worden gebracht.
> Ik heb geen pakbon ontvangen bij mijn bestelling, maar ik wil deze retour sturen wat moet ik doen?
Neem contact op met webshop@b1fashion.nl
> Ik ben vergeten mijn pakbon met mijn retour mee te sturen, wat moet ik doen?
Neem contact op met webshop@b1fashion.nl
> Krijg ik het totaal betaalde bedrag retour?
Na ontvangst van je retourzending, storten wij het bedrag direct terug op de (bank)rekening/creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt maximaal 7 werkdagen. De verzendkosten worden alleen vergoed wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd. Als er een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de verzendkosten niet vergoed. Let op: de retourkosten zijn altijd voor eigen rekening! (De kosten voor het opsturen van jou bestelling, krijg je bij het retourneren van een hele bestelling dus ook van ons terug, echter de kosten die gemaakt worden voor het terugsturen van je bestelling, zijn voor eigen rekening)
> Waar heb ik garantie op?
Ondanks onze strenge materiaal controles alvorens productie in gang te zetten én het pakketje te versturen kan het voorkomen dat sieraden defect arriveren of defect raken na verloop van dragen. Hieronder vind je overzichtelijk waar wij garantie op geven:
Sieraden:
Het is helaas onmogelijk om garantie te geven op de sieraden. Deze sieraden worden gemaakt van organische onderdelen. Mochten er onderdelen losraken door slijtage kunnen deze vaak eenvoudig worden gerepareerd met tangetjes. Hiernaast is het ons advies sieraden buiten bereik van vloeistoffen te houden. Verkleuring vindt plaats als sieraden in aanraking komen met o.a. crèmes & parfums of bij een verhoogde zuurgraad. Het advies is dus hier zorgvuldig mee om te gaan.
Horloges
Wij geven 6 weken garantie op de horloges.
Fashion/Accessoires
Op alle artikelen van de categorie fashion/accessoires heb je een garantietermijn van 30 dagen. Mocht binnen deze periode het artikel beschadigd zijn of er treedt een ander mankement op, stuur dan een mailtje naar webshop@b1fashion.nl
Wij geven helaas geen garantie op:
– knopen
– pailletten/stenen
– wassen
– ritsen
Suede clutches/tasjes
Onze clutches zijn gemaakt van hoogwaardig suède. Suède is een natuurproduct dat na het looien wordt geverfd. De verf kan afgeven en met name donkere kleuren zoals zwart en donkerblauw, maar ook rood kan afgeven. Let op bij het dragen van lichte kleding.
B1 Fashion kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor het afgeven van het suède.
Wanneer je iets kapot of beschadigd ontvangt willen wij hier uiterlijk 3 dagen na leverdatum van op de hoogte worden gebracht.
Na deze drie dagen kunnen wij niet meer aansprakelijk worden gesteld.
Sale
Wij geven geen garantie op items die in de sale zijn gekocht.
RETOURNEREN & RUILEN
> Hoe retourneer ik mijn bestelling
Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Jammer, maar dat kan gebeuren. Meld je retour aan door een mail te sturen aan webshop@b1fashion.nl en vermeld daarin je naam, ordernummer, product en met voorkeur (niet verplicht) ook de reden van retour. Vervolgens kun je de retour (op eigen kosten) terug sturen naar onderstaand postadres in Barneveld. Wij dienen de retour binnen 14 kalenderdagen ontvangen te hebben.
We zullen het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terugstorten op jouw rekeningnummer.
Ruilen
Wil je jouw item ruilen voor een andere maat? Dat is geen probleem! Meld je retour aan door een mail te sturen aan webshop@b1fashion.nl en vermeld daarin je naam, je ordernummer en het product. Vervolgens kun je de retour (op eigen kosten) terug sturen naar onderstaand postadres in Barneveld.
B1 Fashion
Langstraat 85a
3771 BC Barneveld
LET OP: Vergeet bij aanmelding niet je ordernummer, product(en) en reden van retour te vermelden.
LET OP: Vergeet de pakbon niet bij je retour te voegen.
Nadat je jouw retour hebt aangemeld zorgen wij ervoor dat je de goede maat kan bestellen (mits deze op voorraad is). De aangemelde bestelling dient binnen 2 dagen verstuurd te worden.
Let op: Heb je een artikel van de DagDeal gekocht en is het niet de goede maat? Het is niet mogelijk een dag deal item te ruilen voor dezelfde actieprijs nadat de actie is verlopen. De deal is alleen die dag geldig. Bij twijfel van maat raden wij je aan twee maten te bestellen om teleurstelling te voorkomen!
Creditnota
Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt dan het geld binnen 7 werkdagen op je rekening, creditcard of PayPal account verwachten.
– Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen
– Beauty artikelen, oorbellen en lingerie/badkleding kunnen niet geretourneerd worden
– Artikelen die Make-up vlekken bevatten na het passen zullen niet retour worden geaccepteerd
– De kosten van retourzending zijn voor de afzender
– Als wij jouw retour hebben ontvangen, zullen we binnen 7 werkdagen het geld terug storten op je rekening.
Let op! Heb je een item beschadigd ontvangen? Neem dan direct contact met ons op.
Let op! De retourkosten zijn voor eigen rekening.
> Artikel omruilen
Wil je een item omruilen, omdat de kleur of maat niet goed is? Geen probleem, volg onze normale retourprocedure maar geef op de pakbon of op een apart bijgesloten briefje aan welk item je wit ruilen en voor welke maat en/of kleur. Het is alleen mogelijk om een artikel te ruilen tegen een ander artikel van dezelfde prijs.
Houd er rekening mee dat artikelen snel uitverkocht raken en het dus niet altijd meer mogelijk is om je item te ruilen. Indien dit het geval is nemen wij contact met je op om een gepaste oplossing te vinden.
> Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Neem contact op met webshop@b1fashion.nl
> Terugstort termijnen
Heb je item(s) retour gestuurd naar B1 Fashion? Natuurlijk wil je het aankoopbedrag dan zo snel mogelijk terug hebben op jouw rekening. Voor iedere betaaloptie die je hebt gekozen, staat een maximale terugbetalingstermijn van 7 werkdagen. Al onze terugbetalingen worden uitgevoerd binnen deze termijn.
Als je jouw factuur al hebt betaald maar je stuurt daarna alsnog een artikel retour binnen de retourtermijn, dan zal deze na verwerking van jouw retour binnen 1-7 dagen worden teruggestort op jouw rekening.